1. Returul produselor
Pentru că ne dorim ca dumneavoastră să fiți pe deplin mulțumită de produsele comandate și ca să purtați numai ceea ce vi se potrivește, atât ca mărime, cât și ca stil, iar procesul de returnare este foarte simplu. Trebuie doar să ne anunțați de intenția de retur prin intermediul acestui formular de retur, pe e-mail, la adresa office@enzio.ro sau la nr de telefon 0731 81 55 31
Magazinul nostru oferă o perioadă de 14 de zile calendaristice din momentul primirii coletului, timp în care ne puteți înștiința de intenția dumneavoastră de a face retur.
Pentru îmbunătățirea calității produselor și serviciilor oferite clienților noștri vă vom fi recunoscători dacă ne veți spune motivele returnării.
2. Modalități de compensare
Vă informăm că aveți la dispoziție două modalități de compensare a returului:
2.1 Înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe Enzio.ro
2.2 Restituirea contravalorii produsului returnat (valoarea acestuia în momentul achiziției).
Vă rugăm ca odată cu solicitarea de returnare să specificați și modalitatea de compensare aleasă.
2.1 Înlocuirea produsului
Înlocuirea produsului cu un alt produs disponibil pe Enzio.ro iar valoarea celui din urmă este diferită de cea a produsului returnat, vom proceda astfel:
- dacă produsul ales de dumneavoastră este mai ieftin, vă vom returna diferența în contul bancar.
- dacă produsul ales este mai scump, veți plăti diferența ca în cazul oricărei alte comenzi, ramburs, la primirea coletului sau în avans, prin transfer bancar.
2.2 Rambursarea banilor
Pentru rambursarea banilor, vă rugăm să ne comunicați pe e-mail, la aceeași adresă, următoarele informații: codul IBAN, de 24 de caractere, precum și numele întreg al titularului cardului, care trebuie să corespundă cu datele de facturare.
Returnarea banilor se face exclusiv prin cont bancar.
Plata returului se face în 30 zile lucrătoare de la confirmarea primirii returului și a tuturor informațiilor necesare pentru a face plata (IBAN corect și titularul contului).
3. Costuri de returnare
3.1 Consumatorul va trebui să suporte costul aferent returnării produselor în caz de retragere. Costurile suplimentare reprezintă orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii calităților și funcționării produselor, taxe poștale sau de orice altă natură) care urmează a fi suportate de consumator cu ocazia exercitării dreptului de retragere.
4. Adresa de retur
4.1 Adresa de returnare a produselor este : TAF ROMANIA SRL, strada Episcopul Chesarie, numărul 12, sector 4, București, cod poștal 040183.
Vă rugăm să folosiți doar adresa de mai sus.
4.2 Pentru orice alte detalii sau informații, nu ezitați să ne contactați prin e-mail, la adresa contact@Enzio.ro sau telefonic la numărul 0731 81 55 31 (disponibil de luni până vineri, în intervalul orar 08.30- 17.00).
Vă răspundem cu plăcere, în cel mai scurt timp.
5. Condiții de retur
5.1 Să ne înștiințați prin e-mail, telefon sau formularul din site, în termen de 14 zile calendaristice, de intenția dumneavoastră de a returna unul sau mai multe produse.
5.2 Produsul să nu prezinte semne de purtare, semne de uzură sau consum.
5.3 În momentul predării către firma de transport, produsul împreună cu ambalajul producatorului trebuiesc împachetate corespunzator, cel puțin într-o altă cutie sau pungă pentru a nu se deteriora în timpul transportului, astfel încât să nu prezinte urme de deteriorare legate de împachetare.
5.4 Ne rezervăm dreptul de a refuza și implicit de a trimite înapoi către dumneavoastră orice produs care nu îndeplinește întocmai condițiile de returnare, este uzat fizic sau deteriorat.
5.5 Produsele din categoria "Dresuri" nu se pot returna, din motive de igienă.
Notă: Vă recomandăm să probați pantofii pe o suprafață moale: covor, mochetă, etc., pentru a preveni deteriorarea produsului, în cazul în care doriți să îl returnați.
Enzio.ro își rezervă dreptul de a refuza retururile care nu se încadrează în această politică de returnare. Excepție fac doar cazurile în care produsele au defect de fabricație.
6. Garanția
6.1 Pentru articolul/produsul cumpărat de pe platforma noastră on-line, oferim o garanție comercială de 30 de zile de la data cumpărării, doar în cazul respectării tuturor recomandărilor de întreținere de mai jos.
6.2 Articolul/produsul cumpărat nu reprezintă un produs de folosință îndelungată și trebuie utilizat potrivit recomandărilor de întreținere de mai jos.
6.3 Garanția acordată nu afectează drepturile conferite prin lege consumatorului și este în concordanță cu prevederile OG nr. 21/1992 privind Protecția Consumatorilor cu modificările ulterioare și legea nr. 449/2003.
6.4 În cazul unor reclamații, vă rugăm să vă adresați echipei Enzio.ro la adresa contact@Enzio.ro sau la numărul de telefon 0731 81 55 31, iar ulterior pentru soluționarea reclamației va trebui să expediați produsul în cutia originală, cu eventualele accesorii.
6.5 Modalități de asigurare a garanției:
• Repararea produsului
• Înlocuirea produsului
• Reducere de preț în funcție de natura deficiențelor calitative
Termenul de soluționare a unei garanții este de 15 zile calendaristice
Clienții beneficiază de garanție în urma acceptării condițiilor din site iar documentul de garanție este printat și inclus în colet.
Nu răspundem pentru defectele apărute ca urmare a utilizării sau întreținerii incorecte a produsului respectiv.